ویژگی های یک شرکت باربری بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی باید دارای شماره ثبت و مجوز رسمی از وزارت راه و ترابری و اداره گمرک ایران بوده و آمادگی برای حمل محصولات صادراتی و وارداتی از ایران به کشور های مختلف و بالعکس را داشته باشد. این شرکت های باربری بین المللی باید دارای وسایل حمل و نقل مناسب ملکی و تحت پوشش ، جهت حمل محصولات وارداتی و صادراتی  مشتریان و شرکت های مختلف و انجام خدمات حمل بار با نرخ باربری مناسب و در حداقل زمان ممکن باشد.

مناسبترین قیمت ها

  1. ارائه نرخ باربری مناسب بصورت کریری و فورواردری
  2. و متناسب با استانداردهای اروپا
  3. قرارداد بیمه CMR و قرارداد بیمه بارنامه بین المللی FBL
  4. سرویس های مناسب و مرتب کامیونی
  5. و پیشرفته ترین متدهای حمل و نقل بین المللی

از دیگر ویژگی های یک شرکت باربری و حمل و نقل بین المللی می باشد.

یک شرکت باربری خوب در زمینه حمل و نقل بین الملل علاوه بر نرخ باربری خوب و مناسب خدمات با کیفیتی نیز ارائه می نماید که شامل؛

کیفیت  درحمل بار و نرخ باربری بسیار خوب

بسته بندی بار در حمل بار بین المللی بسیار مهم است از این رو یک شرکت باربری معتبر در زمینه حمل بار بین امللی بهترین بسته بندی بار را  برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام خواهد داد. علاوه بر این نرخ باربری و نرخ بسته بندی مناسب نیز می تواند از ویژگی های خوب یک شرکت باربری و حمل بار بین المللی باشد. یک شرکت باربری خوب و یک باربری منصف تا حد ممکن از هرینه های اضافی که بر دوش مشتری است می تواند بکاهد و  یک هزینه منصفانه برای انتقال کالا و یک نرخ باربری کاملا مقرون به صرفه از مشتری دریافت نماید. نرخ باربری یک عامل بسیار تاثیرگذار در انتخاب شرکت های حمل بار است. و شرکتی که مقرون به صرفه ترین نرخ باربری را با بالاترین کیفیت ارائه نماید می تواند یک بهترین باربری برای انجام خدمات باربری بین الملل باشد.

باربری آنلاین در تهران

حمل و نقل هوشمند و ایمنی در جابجایی بار و حمل مطمئن بار

پیگیری وضعیت بار و محموله به روشهای آنلاین از دیگر اقداماتی است که یک شرکت باربری خوب بین المللی می تواند به مشتری ارائه نماید. همچنین ردیابی ماشین حمل بار نیز از دیگر شیوه هایی است که می تواند باعث جلب اطمینان مشتری شود. یک شرکت باربری خوب علاوه بر نرخ باربری مناسب باید حمل بار مطمئن را با ارائه بیمه باربری انجام دهد تا بتواند اطمینان خاطر مشتریان را جلب نموده و باعث آرامش خاطر آنها شود. یافتن شرکت باربری بین المللی بسیار مهم است و نیاز به انجام تحقیقات و پیگیری های فراوانی دارد. یک شرکت باربری و اتوبار بین الملل باید امین و منصف باشد و نرخ باربری کاملا منصفانه ای ارائه نماید. امیدواریم با استفاده از این راهنمایی ها بتوانید بهترین روش را برای انجام باربری به دیگر کشورها و انتخاب شرکت باربری بین المللی داشته باشید.


Comments

Popular posts from this blog

نیسان بار گیشا

اتوبار گیشا

ترانزیت